<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d34245590\x26blogName\x3d::..::I+StRaTo7:+tHe+MaN+WhO+RuLes+Th...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://dragster7.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://dragster7.blogspot.com/\x26vt\x3d-6666958025484429241', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

::..::I StRaTo7: tHe MaN WhO RuLes ThE GaMeS I::..::

Saturday, May 16, 2009

Hectic Day!

"Kita jgn terlalu rapat dengan seseorang, jgn bergantung harap dengan manusia..mereka sama macam kita. sama sama kena ada kesedaran. Bergantung pada Dia yang mencipta kita yang penuh dengan kasihsayang kekal selamanya"

Assalamu'alaikum wrt wbt pembuka bicara.... StRat memulakan entry kali ini dengan mengucapkan terima kasih kepada pengunjung blog StRaT like aDRiaNa, kimmy, nadiya, bluevirgolady, wani and izzahnm, thank you so much! Actually hari ini,StRaT agak bz dengan kerja n penugasan yang perlu disiapkan,awal pagi lagi pulak dah ada latihan menembak di lapang sasar area Batu Pahat,menguji senjata pistol jenis Walther 9mm,ermmm agak kalut jugalah coz dah lama x menembak,huhuhu!



Last wat latihan menembak,x silap last 7 month's.Dah selesai tugas menembak,ada pulak penugasan yang muncul,kali ini akan wat penugasan Pilihan Raya Kecil di DUN Penanti.Mcm2 kerja pulak yang kena buat dlm thn ni,baru jer last 3 week's ago,wat penugasan di area Skudai & Batu Pahat,tp apa pun kerja yang dtg & muncul,StRaT kena berada dlm keadaan 3C ( Cool & Control Cun ) HaHaHa! Well,StRaT pun belum ada masa lagi untuk membaca novel yang terbaru keluaran alaf 21,title Tiada Yang Kedua by Sania Yasmin.

InsyaALLAH,jika diberi kelapangan masa yang terluang,StRaT akan wat editing e-novel "Sehelai Selendang" itu dan membuat kesinambungannya,thanks again to ols yang banyak memberi komen dan sokongan kepada StRaT selama ini.Jazakumullah Khairan jaza' kepada semua. Semoga tautan ukhuwwah dan jalinan mahabbah antara kita tetap dibina dan dipelihara.

Cinta amat mahal takrifnya,itulah yang difitrah oleh Allah s.w.t kepada hambanya.Cinta hanya tertulis pada perkataan, tetapi gagal dilihat pada zahirnya.Kerana cinta itu tanggungjawab dimana wujudnya kesetiaan dan kejujuran didalamnya.Ingat pada yang satu, jujur pada yang setia ,setia pada yang kasih,kasih pada yang rindu,rindulah pada yang menyayangimu.Cinta takkan datang kalau tidak dicari,cinta juga takkan dapat jika tiada siapa yang memberi.Tapi mencari biarlah pada yang sudi,bukan meminta pada yang simpati.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home